2014. január 17., péntek

Hétvégi inspiráció # 2 | Decoupage

Hétvégére egy kis barkácsolást terveztem, hiszen végre lesz egy kis szabadidőm. A baráti társaságomban több ember is januárban/februárban ünnepli a születésnapját, és idén szeretném őket meglepni valami kézzel készített kis ajándékkal is. Ennek keretében elő fog kerülni a polc mélyéről az ezeréves szalvétagyűjteményem és decoupage ragasztóm, hogy szép kis ajándékokat varázsoljak a segítségükkel. A mai bejegyzésben így egy kis decoupage inspirációt láthattok.

Ezer éve porosodnak a szekrényemben ilyen kis fürdőszobai tárolók. Nem igazán szerettem őket, annak ellenére sem, hogy praktikusak, hiszen valljuk be őszintén: nem túl szépek. Viszont egy kis szalvétatechnikával könnyen és gyorsan feldobhatjuk őket.
Könyvmolyoknak. :)
 Beauty-mániásoknak.
Konyhatündéreknek.
Nagyiknak, anyukáknak.

Maga a szalvétatechnika pofonegyszerű dolog, és ráadásul még pénztárcsabarát is. Nincs másra szükségünk, mint decoupage ragasztóra, lakkra (bármelyik hobbi boltban, papírírószerben beszerezhető), szalvétára, valamint az átalakítani kívánt tárgyra.

Amennyiben szépen sikerül a hétvégi projektem, megmutatom nektek lépésről-lépésre én mit és hogyan készítettem decoupage technikával.

Kreatív hétvégét mindenkinek! 

 

A képek Pinterestről valamint a weheartit.com-ról származnak.

Nina

1 megjegyzés:

  1. hű,de jók:)
    Pont van itthon olyan cupcake-es szalvétám, ami az üvegeken van:)

    VálaszTörlés