2014. január 13., hétfő

Az abrosz új élete II. | Csipketolltartó


Egy korábbi bejegyzésemben már láthattátok, hogyan készítettem memory jar-t egy megunt horgolt terítőből. A mai poszt főszereplője ugyanaz a terítő, hiszen rengeteg anyagom megmaradt.
Már nagyon régen vadászok szép tolltartóra, ami kicsit komolyabb, de mégis csajos hatást kelt. Mivel sajnos sehol sem találtam olyat, amilyenre én gondoltam, ezért úgy gondoltam, miért ne készíthetném el én magam?

Amire szükséged lesz:
  • régi tolltartó (ha akarsz varrhatsz is nyilván, de az sokkal több időt igényel)
  • csipke/horgolt abrosz
  • ragasztó

Pofon egyszerű és gyors a dolog, mivel kész tolltartóval dolgoztam. Célszerű egyszínűt választani, hiszen így jobban tud érvényesülni a csipke.


A csipkét hozzáillesztettem a tolltartó széléhez (varráshoz közel), majd odaragasztottam. Az egyetlen dolog amire figyelni kell, hogy a tolltartó mindkét felére olyan anyagrész kerüljön, ami el van varrva (mert a horgolás/csipke ki fog foszlani máskülönben).


Készen is vagyunk! Tökéletes tolltartónak/neszesszernek. :)

Hogy tetszik a csipketolltartó ötlete?:) Ti milyen tolltartóra, neszesszerre szavaztok?


Nina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése